اس ام اس باحال - بخون و کیف کن
 
درباره وبلاگ


خوشبختی در سه جمله است: 1-تجربه از دیروز 2-استفاده از امروز 3-امید به فردا ولی ما زندگیمان را در این سه جمله تباه میکنیم: 1-حسرت از دیروز 2-اتلاف امروز 3-ترس از فردا...
آخرین مطالب
پيوندها
  • ردیاب ماشین
  • جلوپنجره اریو
  • اریو زوتی z300
  • جلو پنجره ایکس 60

  • تبادل لینک هوشمند
    برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان تفریحی وب و آدرس tafrihiweb.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 116
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 117
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 10056
تعداد مطالب : 15
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

تفریحی وب
جایی برای خندیدن و سرگرم شدن




 رفته بودم وتسه مصاحبه برای استخدام

 +امسال سال چیه؟
- نهنگ
+ پاشو برو به بعدی بگو بیاد تو
یعنی داریم له میشیم ، وضعیت رو می بینین که ...!!!
دیگه هیچی دیگه ، اومدم وبلاگ رو آپ کردم
----
آیا با وب ما حال نمیکنید؟
ایا از مطالب ما راضی نیستید؟
آیا پست های ما تکراریست؟
آیا از من خسته شده اید؟
سرتان را به نزدیکترین دیوار بکوبانید.
همینه که هست 
----
  چراغارو خاموش کنید،
امشب میخوام براتون از دخترایی بگم که لاتی حرف میزنن. 
از پسرایی که بچگونه حرف میزنن. 
سینه بزن لامصب
----
آقا کصافط اینطوری نوشته میشه : کثافت
.
.
.
.
گفتم یادآوری کنم بچه ها 1 هفته دیگه میرن مدرسه غلط املایی
هاشونو گردن ما نندان!!! 
-----
پیشنهاد میدیم برای تغيير نام نوشابه کانادا به "عصاره گل محمدی"
مسئولین رسیدگـــی کنن...
-----
ما که چیزی نمی فهمیم از سیاست 
یه عده میان و میرن در نهایت
ما همون بدبختی بودیم که هستیم
----
رفتم شیر خریدم چنان با افتخار روش نوشته با 4 درصد چربی انگار اورانیوم 4 درصد
غنی شده هست 
واقعا این کارخونه ها در مورد خودشون چه فکری میکنن؟؟؟
شایدم در مورد ما یه فکرایی می کنن کثافطا ...!!! خودشونن هر چی فکر می کنن
------
یکی از تفریحات دوران کودکیم این بود که یه مگس میگرفتم بهش نخ می بستم بعد 
یکی دیگه هم میگرفتم بالهاشو میکندم میبستمش اون سر نخ بعد مگس سالمه 
پرواز میکرد و این یکی رو بکسل میکرد میبرد با خودش صحنه ی زیبایی بود!!!!
دهه شصتی بودیم دیگه ...!!!
-----
الان تلویزیون گفت: 
اگر در هفته بیشتر از 19 ساعت از اینترنت استفاده کنی اعتیاد به نت پیدا کردید.
 ایلیا هستم با مصرف روزانه 20 ساعت
یک معتاد
-------
ﻣﻦ ﺗﻮﯼ ﻫﻔﺖ ﺁﺳﻤﻮﻥ ﯾﻪ ﺳﺘﺎﺭﻩ ﺩﺍﺷﺘﻢ ، ﺭﺍﻩ ﺷﯿﺮﯼ ﺭﻭ ﮐﻪ ﻣﯽ ﺧﻮﺍﺳﺘﻦ ﺍﺣﺪﺍﺙ ﮐﻨﻦ ﺍﻓﺘﺎﺩ ﺗﻮ ﻃﺮﺡ … ﻫﯿﭽﯽ ﺩﯾﮕﻪ ﺍﻻﻥ ﻫﻢ ﺩﺭ ﺧﺪﻣﺖ ﺷﻤﺎﯾﯿﻢ ! .
----
یکی ﺍﻭﻣﺪ ﺑﺎ ﺍﺣﺴﺎﺳﺎﺕ ﻣﻦ ﺑﺎﺯﯼ ﮐﺮﺩ ، ﺩﻭ ﻫﯿﭻ ﺑﺮﺩﻣﺶ ! . .
یه همچین چیزایی بلدم من، بععععععععععله حواستو جم کن ...!!!
-----
ﻭﻟﯽ ﺧﺪﺍﯾﯽ ﺑﯿﺎﯾﻢ ﻇﺎﻫﺮﺑﯿﻦ ﻧﺒﺎﺷﯿﻢ !!! ﺑﻌﻀﯿﺎ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺩﺭ ﻇﺎﻫﺮ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭ ﺑﻪ ﻧﻈﺮ ﺑﯿﺎﻥ ﺍﻣﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﺑﺎﻫﺎﺷﻮﻥ ﻣﯿﮕﺮﺩﯾﻢ ﻭ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﻣﯿﺸﻨﺎﺳﯿﻤﺸﻮﻥ ﻣﯽ ﺑﯿﻨﯿﻢ ﮐﻪ ﺑﺎﻃﻨﻦ ﻫﻢ ﺑﯿﺸﻌﻮﺭﻥ … .
------
ﯾﻪ ﺳﻮﺍﻝ زیست جانوری ﺫﻫﻦ ﻣﻨﻮ ﺳﺮﻭﯾﺲ ﮐﺮﺩﻩ ﮐﻪ ﻋﺎﯾﺎ ﻣﻮﺭﭼﻪ ﻫﺎ ﺧﺴﺘﻪ ﻧﻤﯿﺸﻦ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺳﻼﻡ ﻋﻠﯿﮏ ﻣﯿﮑﻨﻦ ؟
------
ﻣﺎ ﺍﮔﻪ ﭘﺎﯼ ﺳﻔﺮﻩ ﺑﮕﯿﻢ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺩﺳﺘﺖ ﺩﺭﺩ ﻧﮑﻨﻪ ﭼﻘﺪ ﻏﺬﺍﺕ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺷﺪﻩ ، ﻣﺎﻣﺎﻥ ﺧﺎﻧﻢ ﺷﮑﺴﺖ ﻧﻔﺴﯽ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﻣﯿﮕﻪ ﻧﻪ ﻣﺎﻣﺎﻥ ﮔﺸﻨﺘﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﯽ ﺧﻮﺷﻤﺰﻩ ﺷﺪﻩ … ﺍﮔﻪ ﺑﮕﯿﻢ ﺍﯾﻦ ﭼﯿﻪ ﺩﺭﺳﺖ ﮐﺮﺩﯼ ؟ ﭼﻘﺪ ﺑﺪﻣﺰﺳﺖ ؟ ﻣﯿﮕﻪ ﺗﻮ ﺳﯿﺮﯼ … ﺑﻠﻨﺪﺷﻮ ﺑﺮﻭ ﮔﻤﺸﻮ ﺍﯾﻨﻘﺪ ﺍﯾﺮﺍﺩ ﻧﮕﯿﺮ … ﯾ
یعنی ﺍﻻﻥ ﻭﺿﻌﯿﺘﻤﻮﻥ ﺍﯾﻨﻪ
------
ﭼﻨﺪ ﺗﺎ ﻣﻮﺭﺩ ﻫﺴﺖ ﻣﯿﮕﻢ ﻗﺸﻨﮓ ﺑﺎ ﺣﺲ ﺑﻬﺶ ﻓﮑﺮ ﮐﻨﯿﻦ… ﺑﺎﺷﻪ ؟!! ۱-ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﺭﻭ ﭼﻮﺏ ﺑﺴﺘﻨﯽ ۲-ﻧﺎﺧﻮﻥ ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺭﻭ ﻣﻮﺯﺍﯾﮏ ۳-ﺟﻮﯾﺪﻥ ﮐﺎﻧﻮﺍ ۴-ﮐﺸﯿﺪﻥ ﻧﺎﺧﻮﻥ ﺭﻭ ﺗﺨﺘﻪ ﺳﯿﺎ ۵-ﮐﺸﯿﺪﻩ ﺷﺪﻥ ﺳﻔﺖ ﺑﯿﻞ ﺭﻭ ﺁﺳﻔﺎﻟﺖ ﺯﯾﺮ ﻣﺎﺳﻪ ۶-ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺳﮑﻪ ﺭﻭ ﻣﺰﺍﯾﯿﮏ ۷-ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺩﻭ ﺗﺎ ﯾﻮﻧﻮﻟﯿﺖ ﺑﻪ ﻫﻢ ۸-ﮐﺸﯿﺪﻥ ﭼﻨﮕﺎﻝ ﺭﻭ ﻓﻠﺰ ۹-ﮐﺸﯿﺪﻥ ﺩﻧﺪﻭﻥ ﻫﺎ ﺑﻬﻢ ۱۰-ﮐﺸﯿﺪﻥ ﻧﺎﺧﻦ ﺭﻭ ﺩﯾﻮﺍﺭ ﻫﺮﭼﯽ ﻓﺤﺶ ﻫﻢ ﺑﺪﯼ ﺧﻮﺩﺗﯽ! . . .
------
گذشت از زمان اون ضرب المثلی که میگفت مادر رو ببین دختر رو بگیر
الان دیگه مادر رو ببین تعداد عمل جراحی های دختر دستت بیاد
----
من به مامانم میگم از راه میای ،کیف و چادر و مانتوت رو رو صندلی من نذار و اون گوش نمیده!
مامانم هم به من میگه تو آشپزخونه مسواک نزن و من گوش نمیدم!
ببینیم کی کم میاره ...!!
-----
این جوری که پیش میریم تعداد خواننده ها از تعداد آهنگ ها داره بیشتر میشه ...!!
اینجور نباشه که هرکی از خونه باباش قهر کرد یک آلبوم بده بیرون.
حالا آلبوم مزخرفه به درک
قهر کردن با پدرومادر خیلی کار بدیه
-------
به نظر من توی این بازیهای ایرانی ...
موقع سوختن ، جای «game over» بنویسن «ر ی د ی!» خعـــلی بهتره ...
هم بومیه ، هم منظور رو بهتر میرسونه
-----
اگه انقد که بابام نگران سلامتی كولره،
نگران من بود،
خودم مجانی شب تا صبح بادش میزدم...
-------
به کافه چی گفتم همان همیشگی
گفت :
زر نزن مث آدم بگو ببینم چی کوفت میکنی!!!
------
از این سایتا که واسه هرچیزی ثبت نام میخواد متنفرم، وام ازدواج که نمیخوام ، یه آهنگ میخوام!

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: